آموزش ریاضی

این وبلاگ در راستای ارائه مطالب آموزشی در زمینه ریاضی و خدمت بیشتر به معلمان و دانش آموزان عزیز می باشد.

آموزش ریاضی

این وبلاگ در راستای ارائه مطالب آموزشی در زمینه ریاضی و خدمت بیشتر به معلمان و دانش آموزان عزیز می باشد.

بعضی از ماشین حساب‌ها هم بله...

نظرات 8 + ارسال نظر
POUYA.you دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:12

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

POUYA.you پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:31

اقا قرار بود نمونه سوالات ریاضی رو برای ما بگذارید چی شد
باتشکر یوسفی

ببخشید بچه ها دیروز اینترنتم قطع بود!!

مریم دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:02

مطالب وبلاگتون خیلی دیر به دیر به روزرسانی میشه
لطفا این سوال را در وبلاگ به نظرخواهی بگذارید :
اگر 12 مهره داشته باشیم که وزن یکی از آنها با بقیه متفاوت باشد چگونه می توان با حداکثر 3 بار استفاده از یک ترازو دوکفه مهره منظور را پیدا کرد؟

بله... حتما سعی می کنم این نقص رو جبران کنم...
سپاس‌گزار از نظرتون

امیررضا حاجی زاده سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:40

کدام ماشین حساب درست نوشته بود؟

خودت بگو...

R_meaN چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:44

خخخخخخخخخخخ چه باحال
جالب اینجس که کاسیو قدیمی تره جوابو درس میده (سفیده)
راستی آقا منو شناختید؟
آرمین شادمان هستم شهید مطهری کلاس 8.6
وبلاگتون حرف نداره

ALI ESKANDARY پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:10

پششششششششششخخخخخخخخخخخخخخ
وباز هم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خ خ

مقصود سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 21:46

واحاله

حاجی زاده سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:42

من اگ بلد بودم که از شما نمیپرسیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد